Hej,

Jag tänkte att det var dags att fylla denna sida med mina ord igen. Jag är en ny människa med andra perspektiv med helt andra synvinklar. Världen är annorlunda nu, jag är annorlunda nu.
Det syns inte i mitt sätt att vara men det syns i min själ. Jag ber om ursäkt men jag är inte generad, jag är stark!
Kom ihåg det!

NI behöver inte tro mig men jag har faktiskt börja tänka lite mer om det omöjliga, typ det som är mörkt och avlägset. I mina fördjupade tankar har jag kommit på en sak. Tiden läker inte såren. Alltså det tycker inte jag.

Men nog om det mörka och dystra som pågår i mitt huvud, nu "beger" vi oss till den fruktade mardrömmen som egenligen inte är så farlig men den är min verklighet och många andras.

8:an.

Ni andra kanske tycker att det är löjligt, men jag är ganska oroad. Jag menar: Tänk när vi har kämpat en hel termin och ska få vårt efterlängtade jullov så skyms det av ett mörkt och "farligt" kuvert med TERMINSBETYGEN. Det är inte precis något som jag längtar efter precis. Om ni fattar vad jag menar...
Och så har det hänt en inte så bra sak nu i sommar. Mina knän ville få lite uppmärksammhet. MEn jaja. Jag klarar mig tror jag, eller hoppas jag. Men jag vill faktiskt säga en sak.
Jag Är jag.
Du Är du.

Det kan jag inte ändra på. Men ibland känner man ju lusten att nej nu vill jag vara som hon. Eller han, vem vet? Men jag fattar inte varför jag vill det. Varför jag vill vara nån annan. NÅn som inte är så konstig och "weirdad" som jag är. Är det nån annan än jag som ibland som önskar sig det? Jag skulle gärna vilja veta det.

Är det nån som kommer ihåg min period då jag alltid skrev så långa inlägg?Jo det var ju för att jag gick igenom en jobbig tid och bla bla bla... MEN, Jag tycker faktiskt att en blogg är... Njae jag vet inte.

Men det ska bli underbart att komma igån igen!
Love y'all
;)


Kommentarer
Postat av: aleks

Hej Barry!

Tänk bara skriva att jag förstår dig när det gäller allt du skriver om.

Det ända jag kan säga är att det är inte så "läskigt" att få sina betyg. Själv tyckte jag det var ganska kul man kände sig "stor".

Aja nu ska jag sluta plåga dig.

Hej då <3

Puss & Kram

Saknar dig

2008-08-26 @ 21:00:08
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: devils Malin

Hej barry jag saknar dig sjuktmycket ! Aleks hade skrivit det jag tänkte skriva , men du ska inte vara orolig över dina beyg det är inte så farligt som det låter ,jag är säker på att du kommer fixa det !! jag älskar dig med hela mitt hjärta !



Plutten Malin

2008-08-29 @ 13:20:23
URL: http://malicia.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Barry jag är oxå orolig för betygen, men såvitt jag känner dig så kommer du klara det galant:)

saknar dig :/ du får komma och hälsa på nån gång.. SNART ! <3



Puss på dig gullunge, jag älskar dig.

2008-08-29 @ 19:52:34
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0