Skolan är bara runt hörnet

Hej igen! Det var en månad sen jag bloggade men jag har haft så mycket annat att göra! Och på sommaren måste ju man prioritera vädret. Men nu på sistone har det var helt hemskt väder! Det kan ni hålla med om!
Ja men på den här månaden har jag varit ute med båten mycket, i Sandhamn och Ålkobben. Det har varit MKT varmt och skönt och jag har till och med blivit lite brun! Och det ska komma från en tjej som tillbringar 5 veckor i en ishall.
Jag ska bara säga att mina knän och ben är ganska trötta efter alla läger, men imorrn är det träning och sen ska jag till skåne, träffa lite kompisar där.
Idag har vi målat och flyttat om möbler i hela huset. Det var ganska jobbigt men det blev riktigt fint till slut, och igår var jag i täby och handlade jättemycket skolgrjer. Jag har nog aldrig köpt så mycket skolsaker i ghela mitt liv! Alltså på en och samma gång.
Vi köpte en almenacka som jag tycker är jättefin!
 Och så städade jag mitt skrivbord så det är fit for fight!
Här är resultatet:
 Alla dom sakerna som ligger till höger är saker som jag ska ha till skolan. Och busskortet såklart! :D

Men nu måste jag få tag i söta Siri!

Love,
Barry

Kommentarer
Postat av: Nicole

en sån almenacka har jag med (a) :D

2008-08-16 @ 15:47:31
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Agnes

Herregud. Skola i morgon.

Vi ses där:P

2008-08-17 @ 22:39:12
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0