checking out

Ja nu var det dags för mig att försvinna igen.
Kommer sakna alla men jag vill ju samtidigt knyta band med nya kompisar (och killar ;) det kommer att blli kul att få ta en paus från storstockholm o´ch bara vara!
Fast nu ska jag till Orsa och där är det inte lika kul som det är i Lysekil, det närmaste man kommer till en kille är sandgustav. Och jag är mycket tveksam om han egentligen är en kille.
Jag ber och bönar för jag vill inte stiga upp kl.06:00 i en vecka igen, det tog på krafterna rejält.

Nu måste jag äta upp min yoghurt burk (min frukost) och dra, dom ropar till gaten (stavning?)
Dags för mig att sticka till Resort Orsa!

Kramar och pussar,
Barry

Kommentarer
Postat av: Aleks

Svar: Hej Barry! My roomie! Jag saknar dig <3 Tråkigt att vi inte går i samma lag längre du är ju en så underbar bas! Biffig och allt ;)! Nej slå nu inte ihjäl dig xD Ha det så kul i Orsa! <33333333333

Love u 2

2008-06-22 @ 21:57:07
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0