Halluw!

Hej alla peoples!
 
Jag vet... Jag har inte den bästa uppdateringen men det funkar tycker jag. Fast jag lägger ändå upp ganska ofta,det finns ju dom dom inte skriver nått på flera veckor. Jaja.
Men idag är det sveriges nationaldag, och då ska diamonds och daises ha uppvising, det kommer bli jätte kul!!! Jag hoppas att det går bra för alla och att alla ger 100%! :D För jag kommer det! Men nu när det är så fint väder gör man ju allt för att bli brun och fin, men jag fattar inte riktigt för jag blir aldrig brun, eller ja nästan aldrig. Jag är blekt som ett spöke :(

Nu sa mamma att vi kanske skulle ut till fjäderholmarna med båten. Vart ligger det? Jag vet inte om jag orkar det. Menmen.

Ja, som jag sa i tidigare inlägg så ska min lilla syster sjunga, så hon ska sjunga på skansen idag, för hela kungafamiljen typ, men hon ska inte sjunga själv utan de ska sjunga i en kör. Det kommer låta jätte fint! Vi får hoppas på att hon har övat på sångtexten jag gav henne!

Ja men nu ska jag ut och njuta av det fina vädret! Jag har märkt att jag skriver ganska snabbt nu på datorn, förut var det liksom att det tog hundra år men nu går det fort. :D

ni vet att ni älskar mig,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0