Måndag 2 juni

Hej!
Idag var det måndag och vi började med idrott, ganska tråkigt faktiskt. Men i helgen vara det en massa lopp och det v ar jätte kul! På lördagen var vi på stockholm marathon och då skulle vi dela ut dextrosol. Jag åt i och för sig bara 1 men det var många som åt hela paket! Jag undrar om dom  har fått ont i magen. I söndags var det mini maran och det var också jättekul!
Min stackars mamma skar sig på morgonen och fick åka in till sjukhuset för att sy. 4 stygn blev det totalt. Älskar dig mamma. Ja, vi skulle iaf vara på stadion kl.7.50. Det var ganska okej, men jag var ju lite trött. Dagen var ganska stresseig men det löste sig till slut.
efter alla loppen var det dags för träning och då skulle vi övca på en massa uppvisningar och sedan köra gymnastik. sen hade vi fruktpaus. MMMm. Gott med banan!
Efter det så skulle vi bygga, och då fick jag tingvall som topp! (isabelle egentligen men nu kallas hon tingvall) Hon är så otroligt duktig tycker jag! BRA SÖTIS:D
Sen skulle jag vara topp, det gick ganska bra, men sen när jag skulle spinna så gick det super bra!! Frida och/eller Peikko sa att det var 1 1/2 varv! Bra tycker jag! :D
Men nu har jag försökt att lära min syrra den blomster tid nu kommer och det har inte gått så bra. Jag säger bara så här: hon är nog inte lika musik begåvad som jag :P
ne men det sluta  med att mamma kom ner och ville lyssna och sjunga lite :D och då fjanta sig aisling jätte mycket och då sa mamma sluta, och aisling började gråta och skrika på mamma. Stackars mamma. Ibland vill jag bara att aisling ska förstå att andra faktiskt existerar!!!!

Jaja, men nu ska jag ägna mig åt något annat!

Ni vet att ni älskar mig,
xoxo
Barry


Kommentarer
Postat av: my

du o aisling är sööötast barry:D

ja älskar dig <33 kommer sakna dig <3

2008-06-02 @ 20:08:07
Postat av: Lindah

Hallu barry :)

Jag behöver ditt telefon nr för vi måste prata om dina new body saker. kram lindah

2008-06-04 @ 22:24:46
URL: http://lindahodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0