Roligt :D

Jag vet inte varför det blev så stort men men.

Flinks första dag i frihet, fruktar Faluns hämnd

Preem-macken, Falun

Två tjejer ~23 har köpt sig varsin Dr Pepper att svalka sig med i värmen. På väg ut tappar den ena tjejen sin dricka så att den exploderar och det sprutar Dr Pepper överallt. En man ~30 som står med ryggen mot dem vänder sig om och skriker.
Mannen: VAD FAN GÖR DU?
Tjejen: Förlåt, jag råkade bara tappa min dricka.
Mannen: Jaha, jag trodde fan att du sköt mig!

Selektiv koll är såå 2009

Buss 179 mot Vällingby

Två överblonderade tjejer ~14 kliver på bussen, sätter sig ner och börjar prata högt.
Tjej 1: Asså Sara, jag har målat om mitt rum! Jag har typ målat blått!
Tjej 2: Men lilla gumman.. Blått är ju såååå 2008.
Det blir tyst en liten stund.
Tjej 1: Men det är ju 2008 nu.
Tjej 2: Men åååh! Vem håller koll på det... Allvarligt

Karlshamn

Två tjejer ~14 står och pratar. Tjej 1 har en Intersport-tröja med ett stort tryck som det står "Intersport" på.
Tjej 2: Ooh, vad snygg. Var har du köpt den?
Tjej 1: Jag vet inte, det var en present.

Ingen räknar med att bli happy av skolans meal

Buss, Kalmar

Två killar ~17 och ~18 sitter och pratar om framtida yrkesliv.
Kille 1: Vad vill du bli efter skolan? Mattelärare eller?
Kille 2: Ja, kanske det.
Kille 1 (eftertänksamt): Det är nog inte så lätt att vara lärare... man måste ju äta skolmaten.



Ja, det blev lite stort. Men dom är lite kul faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0