Utkast: Hej! Idag ...

Hej!
Idag var det ganska chill, vi började 9:30 med dans på gården, en av af's trditioner. Sen åt vi lunch och städade skåpen samt var med fadderbarnen. Vi spelade brännboll, det gick lite bättre idag än om man jämför med förra gången. Men sen åkte jag hem (vi slutade) och så fikade jag och mamma (MKT mysigt), vi käkade glass och sen köpte vi en kjol till mig. Den var jättefin!
Mamma hade också köpt en massa grejer till mina läger om jag ska till på fredag. Ja så nu kära bloggläsare så är det ine långt kvar tills det blir ett litet uppehåll i bloggen eftresom att jag ska på konståkningsläger i 3 veckor! Det ska bli jätte kul tycker jag, för man får träffa nya och gamla kompisar! Och så får man så klart träna som en galning!!!!

Ja fast jag åker inte förräns på fredag så det finns lite tid kvar!
Men nu har jag packat färdigt och lyssnat lite på musik, jag hittade den här på youtube och jag tycker att han som sjunger låten är jättesöt! Låten var också bra, han sjunger jätte fint. Han är typ 12 år så det är Mycket bra för honom.

Here it comes:
 

Visst var den bra! Sötis :D

Kommentarer
Postat av: brandy

Ohhhh va mysigt :D

GUD va den där killen sjöng bra! kramis <33

2008-06-13 @ 11:45:13
URL: http://redhotbrandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0