Vilken dag!

Hej!
Ja det var nu 9 timmar sen jag bloggade sist. Det har hänt väldigt mycket sen sist, det blev faktiskt så att jag åkte till fjäderholmarma iaf. Så vi åkte till stan för att lämna Aisling på skansen, sen åkte vi till djurgården för att kolla tiderna på båtarna, då kom en båt och så hoppade vi på den. Det tog typ 20 minuter till ön. Ja som sagt var det bara jag och mamma som åkte till fjäderholmarna.
Vi kom dit, och sen åt vi. Mamma åt strömming, och jag åt eko pannkakor! Orginalt :D Sen skulle vi orientera oss till något som kallades "Lilla stranden", ja nog var den liten. Inte större än vårat  vardagsrum. Och dessutom var det sten. ENBART.
Ja så låg vi där och sola lite, doppade våra fötter i det fina vattnet, i skärgården. Men sen när vi skulle gå hem eller tillbaka till båten så bestämde sig havet för att ge oss en extra knuff hem. Jo det kom en JÄTTE VÅG och sköljde ner allt så allt blev blött. Och då menar jag BLÖTT! Mina skor blev fyllda. Yay :P
Så då gick vi och köpte glass och åkte hem till stockholm, djurgården. Sen så begav vi oss till sundbyberg för uppvisningen med dynamites. Det gick jättebra tycker jag, fast det var verkligen jätte litet. Inte så höga baskets blev det :D


Jaja, men det var nog allt för mig.
Ni vet att ni älskar mig,
Barry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0