26 maj

Hej!
Idag är det den 26 maj och det är snart sommarlov! jippie!
Ja, igår så var det träning med diamonds och då körde vi lite gymnastik och det gick väldigt bra för mig. Sen skulle vi bygga och då fick vi göra nått med crunch... KOmmer inte riktigt ihåg vad det var :P
Men sen fick jag vara topp och det var jättekul! Jag fick dra arabesk och lite annat men det gick bäst när jag körde arabesken (stavning).

Men idag så hade vi idrott och jag var inte med. Nått fel med min vad efter igår. hehe. Då skulle vi dansa fast först skulle vi springa men lelle var sjuk så vi hade dans istället. Det varkade gå bra för alla tror jag.


SANDRA HAR FÅTT SIN HUND ÄNTLIGEN!!!! Den heter Bilbo och det är en golden! SÖtast i världen :D
Men det har blivit strul i skolan idag igen, jag kan tydligen ine komma bort från alla problem. Får se om jag behöver hjälp men jag klarar mig med sandra tror jag :S
Hoppas att alla hade en skön dag med mycket sol!

Ni vet att ni älskar mig,
Barry

Ps. Här är en till jätte kul video som man bara måste se!

LOVEY!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vilken gullig video!
Jag finns alltid här för dig =)

2008-05-26 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0