Att man orkar

Hej.
Idag är/var det tisdag. Det skulle ha blivit en bra dag men den blev bara sämre och sämre för varje timme. Det enda som var positivt var att de flesta tyckte att min frisyr var fin. Jag fick reda på en massa hemska saker.
Jag har funderat och undrat över en sak som förändrats och jag vet inte vad som hänt. Nu vet jag och gör allt för att samla mod för att överleva, men nu ska jag fokusera på annat.

Imorgon är det bollturnering och jag ska spela fotboll. Jag önskar verkligen att bror vore där. Jag hade behövt hans stöd. Shit jag börjar deppa ihop igen. Ursäkta : (
Men nu såg jag precis på desperate housewives och det är verkligen jätte spännande. Längtar till nästa tisdag redan. Tryouten gick helt okej men jag önskade att jag kunde koncentrerat mig mer.
 Men nu ska jag sova:)
Godnatt!
XOXO
Barry


Kommentarer
Postat av: Coach Louice

Det gick jättebra vännen! :) Prata med mig eller Malin om du vill, vi är här för dig!

2008-05-14 @ 10:30:32
Postat av: Brursh

Bry dig inte om vad folk säger :)

Kör dig eget race, det brukar funka bäst :>
Ok? ;)

2008-05-14 @ 19:54:37
Postat av: nicole

Barry jag finns här för dig :) Det gör hela devils + coaches, du ser ju vad Louice skrev :)
Du är som lillmalin säger, världens underbaraste! :D haha :)

2008-05-14 @ 20:45:31
URL: http://nnicolees.blogg.se
Postat av: coach bob, malin

barry mitt lilla barn. du vet att du kan ringa om det är något. allt kommer bli bättre någon dag!

du är den bäste, alla devils:ar är de bäste. glöm inte de sötis

2008-05-14 @ 20:58:12
Postat av: Sandrauuw

Du vet att jag alltid finns där för dig!!!
Älskar dig sötnos:)
Kramisar

2008-05-15 @ 17:40:08
Postat av: Fredrika <3

Cissius min lilla Melon jag finns alltid här för dig vad som en händer. Det lovar jag

2008-05-15 @ 19:40:07
Postat av: slinkurt

SLINK

2008-05-15 @ 20:44:15
Postat av: klara

gumman jag finns här för dig, hoppas du vet det. du kan alltid prata med mig vänne, du är underbar glöm inte det!

2008-05-15 @ 21:46:44
URL: http://www.kllara.blogg.se
Postat av: Barry

*snyft*
Jag gråter när jag ser allt det här! Ni är de underbaraste :D
Älskar alla er mest *heart*

2008-05-17 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0