Bloggens Nya ansikte

Hej!
Ni har jag fixat hela dagen eller inte riktigt så länge, kanske en timme eller så, med min blogg och dens design! Så här blev resultatet, hoppas att ni gillade det!

Nu ska jag snart åka till diamonds tryout, och då ska jag ge allt eftersom att det här med cheerleading är nått som jag vill. Jag ska bli bra på det och jag ska inte ge upp. Det har jag lovat mig själv.
Jag kan knappt bärga mig tills tryoute men jag mår inte sådär jätte bra.

Sen måste jag kolla om mina kompisar i skolan har kollat in låten på youtube. Den är så stört bra!

Nu vill jag att alla som läser detta ska ta ett djupt andetag och tänka på allt ni håller kärt.
Gör det för din egen skull.

Ni vet att ni älskar mig.
Barry
image29



Kommentarer
Postat av: sandrauuw

Jag har kollat in låten!
Den var superbra!!!!

2008-05-22 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0