Dagens kvälls-sammanfattning

Hej!
 Nu har jag kommit hem från middagen som vi åt på en thailändsk resturang inne i stan. Det var jättegod mat! Jag tog något med kyckling och risnudlar och jordnötter... Det var väldigt gott!
Så efter det så åkte vi hem. Sen gick jag till Maries för att lämna ett par skor till William. Och nu sitter jag här och skriver (eller kanske inte när du läser det men).

Imorgon har vi idrott, då ska vi spela amerikansk fotboll, en fortsättning från förra veckan men eftersom jag inte var där så blir det första gåmgen för mig. Men min idrottslärare sa att jag var så duktig att jag skulle klara det utan några problem alltså att lära mig men jag kan nog det redan.
Min stackars bror spelade en match (som jag sa tidigare tror jag) och fick ett skott på låret så nu har han ett fotbolls avtryck på låret och det ser ganska kul ut (HAHA Skadeglad?) . Men han fick låna mitt liniment så det skulle kännas bättre eller åtminstone lukta bättre!

 Men jag såg en spansk film igår (och i fredags) som heter Pans Labyrint (EL LABNTO DEL FAUNO på spanska)511858-11Den var mycket bra och lite grose (stavning?) tycker jag. Men jag kan rekommendera den om ni ser med en kompis som inte blir lättskrämd (typ som jag).

MEn,men
Det var allt för denna gång!
<XOXO>
Barry

Kommentarer
Postat av: nicole

gott :)
barry, om några dagar/månader.. då splittras devils :(

2008-05-11 @ 22:09:37
URL: http://nnicolees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0