Efter Tryout

Hej!
Bemötades av många kramar idag på träningen. Tack devils!
Ja... Vad ska man säga... Tryouten gick helt okej. Jag klarade flickis på tunn matta med en pass (lite skraj) och den här gången fick jag bygga lite men mest som framperson. Jag vill verkligen försöka vara topp men jag vågar inte fråga, jag är en lite fegis, för jag tror att jag kan använda mina skills på konståkningen (om jag ska spinna tex) men jag kanske är för tung eller för lång eller för biffig, vem vet?
Men nu tycker jag att det är dags för mig att fokusera på att komma in i diamonds och att kunna flickis helt själv. Det är mitt mål för i år. Men om jag inte kommer in i diamonds så har jag Mitt kära lag devils att skönt och relaxat återvända till. Med alla kompisar som man ska lära känna:D

Nu ska jag nog inte blogga mer för idag , men imorgon är en ny dag

Ni vet att ni älskar mig,
Barry
image18

Kommentarer
Postat av: nicole

hoooost, många kramar ifrån din kramkompis nicolish menaru :D

2008-05-18 @ 22:40:27
Postat av: nicole igen..

barry, logga in på pea och kolla på min profil(nicolees)! det är något du måste läsa & förstå! puss från din kramkompis:)

2008-05-19 @ 13:44:28
Postat av: Aleks

Svar: Tack Barry

2008-05-19 @ 15:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0