Eran moder talar


mina djävulsbarn.
ni har fått mig att gråta massa denna eftermiddag. har inte varit inne på denna blogg på år och dar men så tipsade nicole om att jag skulle gå in och läsa lite, vilket jag gjorde.

ni är så fina mina djävular. Vi ska fixa en lagkväll(med föreldrar) och ha så trevligt, längtar är vad jag gör. men jag och louice tänkte att alla skulle få sluta skolan, eller nej tar tillbaka de, jag och louice tänkte få sluta i skolan för ni slutar så sent va? för vi slutar 4-5 juni.

iallfall, ni ska veta att detta år har varit underbart mina barn, jag har fått känna på alla känslor man kan ha. ibland har jag varit sur och skrikig, ibland skrattig och lycklig, men allra oftast har jag varit stolt. Det är underbart att ha 28 ögon kikandes på en medan man står och ska lära er nya saker eller när man ska skälla på er, ni kommer själva förstå hur underbar känsla det är den dagen ni själva blir tränare för yngre tjejer om ni nu blir der villsäga.

snart är det ett nytt år och jag vill att alla lovar mig att kämpa så hårt, vilket lag man än går i till hösten. Det är inställningen som gör allting, det är inställningen som gör en till en bra cheerleader som ni alla redan är och ni kommer bli ännu bättre cheerleaders om ni fortsätter och kämpa som ni har gjort detta  år.

ni kommer alltid vara mina favvosar, ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. för ni var mina första tjejer som tränare. ni kommer alltid finnas i mitt minne och det är jag glad över för ni är sådanna underbar guldstenar som man inte vill glömma, jag som tränare till er tjejer vill alltid komma ihåg detta år med er tjejer.

vill tacka er mina underbara barn för detta år, det har varit underbart, louice vill tacka dig med som har varit en dunderbar partner till mig.

ni finns inristade i mitt hjärta devils0708!!
pussar och kramar //coach malin,
massa hjärtepussar och djävulskramar på er också!


Jag Älskar ER<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
image73
Roses are red
Violets are blue
You taught us how to fly
And now i'm gonna cry

Love,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0