Idé

Hej!
Jag kom på en sak! Att... På de tre senaste inläggen så har jag lagt in en bild på en blomma :P Egentligen ville jag att ni skulle undra varför men nu säger jag det! Åhh va spännande!

Jo det är så att eftersom att devils har hjälpt mig att börja om på nytt så ville jag framhäva det med en växande blomma. Vår vänskap planterades med ett litet frö i början av terminen och har nu blommat ut och är redo för att plantera om oss på nya ställen. Men blomman ville att vi skulle se att bara en liten sak så som en motgång kan förändra vårt sett att se varandra.
Till exempel så börjar vår jord att må dåligt. Och vi har börjat inse det nu så vi gör allt vi kan för att inte hoppet ska brinna ut och jorden dö.
Vi ska lova varandra att fortsätta plantera nya blommor. Jag planterar min här:
image20
Vi har kämpat även om våra motgångar varit stora och små. Vi ger aldrig upp! Det är en lärdom man inte kan värdera högre. Det är vad ni mina kära devils har lärt mig!
Motgångar blir framgångar!
Det är mitt nya motto :D

Jag hoppas att ni alla får en inblick i mitt hjärta för jag kommer fortsätta skriva (gråtiga) inlägg tills jag inte lever längre eftersom att jag har börjat tänka på det jag har istället för det jag vill ha och inte har. Jag har börjat förstå äkta vänskap och hur det faktiskt är det finaste man kan uppleva. Jag har börjat förstå att man måste göra vissa uppoffringar för att få det bättre. Jag har börjat förstå att drömmar inte är verklighet men att man gärna får drömma.
Jag har börjat förstå mig själv.

Vi är blommor, låt oss växa!
Vi är jordens barn.
Låt oss växa, vi blir starka!
Vi kan allt!

Se, utan hopp hade jag aldrig kunnat klara av att varje träning komma oh vara glad! Det jag börjat inse är att man kan börja bli gladare om man har vänner att stödja sig på om man har ont eller behöver support.
Ni är min klippa som jag har lutat mig på allt för länge. Jag vet inte vad jag ska säga...
Om jag ändå kunde få vara med er hela tiden, eller att vi kunde ses i våra tankar när vi ville.
Men det kan jag redan, för ni finns i mitt hjärta hela tiden och har en plats där förevigt.

Ni har förändrat min synvinkel på livet på ett positivt sätt. Som jag skrev i min dikt:


"You all helped me trough, without you, where would I be?

A blessing and a treasure is what you all are to me

You are great persons with great advice to lend

I just want you all to know that you are wonderful friends


Have I changed you? You've changed me a great deal

You've let me be who I am and tell you how I feel

The best thing ever was finding friend just like you all

Who listens and talks to me, you make each day seem new"

Jag undrar verkligen om alla förstår hur mycket ni betyder för mig.
Men ni är allt och lite till in my heart.

Blommorna säger att vi ska leva vårt liv som vi vill, men att vi ska ta vara på våra vänner och familjen. Det är det som vi vinner på här i livet!

Nu är det tyvärr slut på mitt långa inlägg som jag än en gång ska avsluta med en blomma, eftersom att jag planterar ny vänskap och kärlek med varje blomma som blir planterad.

Ni vet att ni älskar mig,
Barry
image21
Vitt för ofläckad vänskap <3


Kommentarer
Postat av: nicole

barry, i nästan varje inlägg har du fått mig och börja gråta. jag kommer sakna dig så sjukt mkt om du kommer in i diamonds, jag kommer sakna alla. jag älskar dig barry, glöm aldrig det!
(L)

2008-05-19 @ 18:59:23
Postat av: Aleks

Barry jag gråter nästan vara gång när jag läser din blogg nu förtiden.
Jag vill att du också förstår att du betyder mycket för mig jag vill att hela Devils förstår det.
I love you all

2008-05-19 @ 19:57:36
URL: http://cheeraleks.blogg.se
Postat av: mikan

all kärlek in the world!!

2008-05-19 @ 22:28:50
Postat av: Frida.

Barry du är nog den snällaste som finns.
Beundrar dig starkt min fina vän :)
/Frida i diamonds.

2008-05-21 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0