Let's Walk/ SpringCross

HEJSAN! Idag var det jättefint väder och jag hade jättekul för jag var med dynamites (eller ja några av dem) nästan hela dagen!! Det var superkul! Vi skulle samlas kl. 9 och sedan skulle vi åka till våran kontroll. Men vi tappade bort oss så att vi hittade inte riktigt... Sen så kom vi fram till en äng och där så började vi bygga och det var kul för att alla skulle prova på olika positioner! Elli var BAS! och Frida var BAKPERSON!  det var så komiskt! Jag har några bilder som jag ska lägga upp.. Men jag blev jätte röd överallt och kommer förmodligen bli fruktansvärt brun (hoppas jag) Så jobbade vi på i hettan. Sen så när allt var slut så samlade vi in alla PET-flaskor (miljövänliga hihi) Och pantade dem! Vi fick 97 kr!! Det räckte till varsin glass på ica. ;D Ja sen så åkte vi till stranden och nu så sitter jag frmför datorn.. Men nu måste jag kila!
KRAMISAR
XOXO
Berry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0