Nu börjar tårarna rinna igen... :'(

Hej!

Jag ska bara sätta på lite insprirations musik så kommer allt att flyta på. Vänta lite...

SÅ.
Med hela mitt hjärta skriver jag det här; Det behöver man inte ens tänka på eftersom att jag gjort det de senaste inläggen.
Coach Malin och Louice... Vart ska jag börja?
Vi tar det från början. Första träningen var ett minne för livet. Ni kom på mitt smeknamn som har följt med mig till skolan till och med. Barry. Ni lät mig vara topp för första gången och ni var där för oss som mammor. Men utan att ni tänkte på det så planterade ni små frön i våra hjärtan som skulle växa tills vi var redo att Flyga iväg över solens ljus. Vi i devils har haft mycket att lära oss och jag kommer första gången vi tränade i frans. Det var damm råttor överallt, kommer ni ihåg?
Till julen förlorade vi en blomma i vår rabatt men vi kämpade på. Vi klarade oss till Dm. Efter programmet så grät ni. Ni var vekliga mammor som var villiga att lära oss at flyga. Vi flög på Dm.

Trots att vi inte klarade oss til Sm/Rm så planterade ni nytt hopp inom oss. Internationella. Det var en chans att få visa upp oss för världen och lära dem hur man flyger.

Jag kommer ihåg den träningen då jag gjorde nått med foten. Ni var tvungna att vara med mig i två timmar, men ni tog hand om mig som riktga mammor. Ni skojade så jag skulle glömma smärtan. Ni köpte till och med mat till mig. Jag ber åter igen om tack. Ni tog hand om mig.
Som min mamma.

Men hur blir det sen när ni inte finns där? Det blir ingenting. För att ni finns redan planterade i DEVILS HJÄRTAN
Lik en fågel som svävar över jorden. Lärde ni oss att acceptera att lärdom om kärlek och hopp finns planterade i våra hjärtan.
Jag kommer att så dem vidare så länge jag lever genom små handlingar som nästan är osynliga och obetydliga. Men det är de handlingarna som för oss närmare varandra.


Tack igen, Mina Mammor!

Coach Malin och Coach Louice <3

Den här blomman är för er;
image22
Lik en blomma på dagen hon sår sina frön,
sluter sig sedan på natten för att skydda hennes allt.
Åter igen öppnar hon sig för att hjälpa jorden och sina barn.
Vår moder äro er.

Ni vet att ni älskar mig,
er alldeles egna och öppna Barry


För tro, hopp och kärlek!
image23Devils 0708
Louice                                                                                                                                                                                   Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0