Sammanfattning

Hej alla glada (och sura)!
Förlåt igen att jag inte skrivit på länge men jag måste samla mig för allt. Men nu ska jag sammanfatta allt som hänt under tiden...
I tisdags hade vi konsert med skolan och det tvingade mig att hoppa över cheerleadingen med diamonds (sista träningen innan SM) men det gick ganska bra tycker jag. Det var lite långtråkigt med att stå still hela tiden men det får man tåla ibland :P
Sen på onsdagen hade vi Sång på Gården ( en av Af's traditioner) Och så slutade vi efter fysiken... Egentligen hade vi inte matte men jag gick på den för jag visste inte det men men... Vi var bara 5 personer där då : ( Efter skolan så kom Siri hem till mig och vi åkte till Mörby C med mamma och så provade jag bokstavligen alla klänningar (med size XS) i affären! Min favorit köpte vi inte : ( Sen åt vi lunch. Taco bar blev det.
Efter cheeleadingen så åkte jag hem till siri och sov över och då såg vi Förtrollad! den är så bra! :D Ja sen kommer jag inte ihåg vad  vi gjorde... Sen åkte vi till SM I BORÅS!!
 
Så det slutade med att placeringarna blev så här:
Daisies = 3
Malmgren = 1
Dragons = 4
Devils = 6
Diamonds = 4
Vicky = 5
Cheer- X = 1
Dolphins = 3
Förhoppningsvis glömde jag inte något lag!

Så nu är det bara att forsätta att plugga till mitt stora BIOLOGI förhör imorgon!
XOXO
Berry


Kommentarer
Postat av: Aleks

Du glömmde groupstunt ;P

2008-05-07 @ 20:19:46
URL: http://cheeraleks.blogg.se
Postat av: Barry

jaG KOM PÅ DET EFTERÅT :D

2008-05-10 @ 18:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0