Skolan

Hej!
Jag har kommit hem från skolan nu och har det kul (märk min ironi) här hemma. Skolan började med gympa och det skulle varit ultimate frisbee men det var inte det för att instruktören kunde inte komma eftersom att han hade ett eget liv så det blev fotboll istället... Okej tänkte jag (gillar inte fotboll men jag kör det i a f) men sen blev det brännboll och jag absolut avskyr brännboll!! Så jag pajade (inte med flit) när jag var den sista som skulle slå för att jag hade sprungit så snabbt. Alla var utbrända för utom jag :D:D
så jag träffade inte bollen och jag slår vad om att alla vart värsta sura på mig :(
Men men ....

Så nu ska jag göra läxor eller åtmistone så ska jag läsa igenom min engelska.

Kommentera skit mycket för det är så kul att läsa det!!

Ni vet att ni älskar mig,
Barry
image19

Kommentarer
Postat av: nicole

jag älskar din blogg barry, så är det bara:D
puss älskar dig

2008-05-19 @ 16:18:33
Postat av: Isak

Meh! Inte är vi sura på dig! :S
Det är ju inte så lätt när folk skriker "NU HÄNGER ALLT PÅ DIG" :p Hur ska man kunna träffa bollen då? :)

om du inte sprungit så fort skulle vi ändå ha blivit utbrända ;)

Du gjorde bra ifrån dej ;)

2008-05-19 @ 16:22:09
Postat av: Aleks

Hahah jag hatar fotboll men brännboll är ju kul xD
Love you

2008-05-19 @ 17:11:15
Postat av: Barry

Nej! brännboll är den sämsta bollsport NÅGONSIN! that's just the way it is!
Love

2008-05-19 @ 17:30:04
URL: http://cheerbarry.blogg.se
Postat av: mikan

du var ju inte dålig, du träffade nästan bollen alla tre gångerna:)
puss på dej barry!

2008-05-19 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0