Söndag 11/5

Heej!
Idag är det söndag och det är soligt ute! JAg vaknade 8.25 för jag skulle på näst sista isträningen idag :( det kommer nog inte bli så farligt att inte ha is eftersom att jag knappt åkt på 2 månader men jag kommer sakna alla kompisar! Fast i och försig så har man ju lägrerna att längta efter!
EFter en privat träning så åkte vi och handlade mat och sedan åkte vi med båten och åt lunch. Vi kom precis hem och snart ska jag kanske på fotbolls match som min lillebror ska spela. Det blir säkert jättebra.
Jaa, planerna för imorgon är inte så många, kanske ska klippa mig men vill inte bli för exalterad eftersom att det säkert kommer bli ändringar. Måste plugga till en franska diagnos också som vi ska ha på tisdag.

Men jag har tänkt på en sak... Att jag har nog blivit smittad av alla modebloggar för jag känner för att lägga in en bild på vad jag hade på mig idag.. Men jag gör det iaf! Om ni bryr er ens en gång.
XOXO
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0