Testing

Hej igen!
JAg skulle bara se om det alltid skulle bli så stort men det blev det inte!
Men då är allt som det ska.

Nu ska ni få se några rörande inlägg från devils mm.
 
ALEKS:
Hej tjejer nu tyckte jag att det var min tur att skriva i bloggen xD <3. Nu när alla skriver om att vi ska spiltras och så blir jag ledsen. Jag vet att det kommer att hända men jag vill inte. Jag älskar er allihopp och tanken av att vi snart kommer splittras får mig och gråta. Vi har liksom haft en lagkväll i Devils och då var inte ens alla i laget med än så jag tycker vi ska ha en innan vi splittras. Vi borde försöka hitta ett datum då alla kan, jag vet att det är svårt men vi kan ju försöka kan man inte strunta i te.x för en lagdag/kväll med DEVILS 07/08.
Vi ses imorgon på try outerna. Lycka till Erika det kommer gå jättebra med Dragons.
Puss & Kram Aleks

Nicole:

Alla underbara minnen med er.. jag vet inte vart jag ska börja. Först och främst vill jag tacka er allihoppa, för ett helt fantastiskt år med er tjejer. Ni har fått mig och må så mycket bättre. Det var vi som startade laget. Vi är dem första. Minnerna med er kommer alltid att finnas i mitt hjärta, alltid. Nu börjar tårarna bara rinna för på lördag, då vet vi vilka som går kvar, och vilka som inte gör. Men det är inte bara därför. Nej utan också för att ni är dem underbaraste vännerna jag har. Ni är dem som betyder absolut mest för mig. Vad skulle jag ha tagit mig till utan er vid min sida? Alla ni är unika, men ändå lika underbara på sitt sätt. Att man kan vara så olika men ändå ''klicka'', det är otroligt. Tjejer lyssna på mig, jag älskar er med hela mitt hjärta och jag önskar det var vi föralltid. Men tyvärr har man inte alltid 3 önskningar som kommer att gå i uppfyllelse. Men jag lovar att om jag hade det så skulle det första jag önskade vara att vi inte skulle splittras. Jag kan inte ta upp alla minnen med er, för det skulle ta flera timmar, och då skulle ingen orka läsa denhär texten. Det kanske inte någon gör nu heller. Men det ända jag vill är att ni ska förstå hur mycket ni verkligen betyder för mig. Louice & Malin, ni ställer alltid upp. Tack för allt. Jag älskar er verkligen, jag vill aldrig, aldrig sluta ha er som coaches. För ni är verkligen så himla underbara. Ni har alltid ett léende på läpparna varje gång vi har satt programmet och på DM när vi hade kört klart, när vi började gråta glädjetårar för att vi hade satt programmet så fint. Så såg man på er hur glada ni faktiskt var. Och man såg att ni var stolta över det lag ni hade coachat och det betyder så mycket för oss, ni förstår inte. Varje gång ni skrattar & är glada på träningarna blir vi på glatt humör.
Det jag försöker säga här är att ni betyder verkligen något för mig. Jag älskar er, Sofiaflickorna Dynamite Devils <3


FATTA VILKA ENGÀGERADE LAGKOMPISAR JAG HAR!! Jag vill aldrig förlora er devils!

Ni vet att ni älskar mig,
Barry
image30

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan

2008-05-20 @ 15:43:57
Postat av: Aleks

Vi eller jag kan bara prata för mig själv.
Jag vill inte heller förlora dig Barry
I love you romie!

2008-05-20 @ 21:00:39
URL: http://cheeraleks.blogg.se
Postat av: coach malin

ni är bäst mina guldstenar

2008-05-21 @ 00:01:10
Postat av: nicole

I love you barry!

2008-05-21 @ 07:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0