Tro, hopp och kärlek

Hej,
Jag ville bara säga att alla i mitt lag är det som betyder mest för mig just nu (och kompisarna i skolan) ni hjälpte mig att inse att jag mådde dåligt av honom och att jag inte var värd honom, att jag var värd något mer. Egentligen kunde jag inte inse varför jag inte fattat det förut.
Ni hjälpte mig, ni ruskade om mig och sa att det var dags att vakna. Det ni gjorde var ovärdeligt, dyrare än allt på denna jord tillsammans.
Jag mår bättre nu och ser allt på den positiva sidan, men ibland faller jag tillbaka in i den hemska nattens dröm då allt målas med den blodiga sanningen.
 Alla borde vara värda en andra chans och det han gjorde mot mig och andra är inte okej. Jag ville men kunde inte. Det var som om mina ord aldrig kom längre än till mina tankar. Hans andra chans var inte tillgänglig. Den fanns inte längre.
Ni var mitt ljus, mitt mål. Jag undrar vad som hade hänt om jag inte varit hos er den onsdagen, om inte malin och louice hade pratat med mig och om inte ni hade funnits vid min sida och hållit om min hand. Med största möda skrev jag allt på papper och bara så att ni vet så är det svårt för mig att tacka er för det var så viktigt för mig.
Det finns inte tillräckligt med ord i världen för att tacka er.

Jag önskade att ni kunde få vetat vad exact han hade gjort men det är så tungt för mig, det finns ingen som kan sätta pris på det.

Devils var en liten bit kol i mitt hjärta som slipades till en diamant. Jag gråter nät jag tänker på er, på de underbara minnen vi har haft och på alla hinder vi klarat igenom tillsammans. Jag vill inte spola tillbaka tiden för att det går inte att uppleva det igen det som vi haft. Ett band, en känsla som vi alla har är starkare än allt och vi klarar allt, bara vi är tillsammans.

Ni förstår inte hur mycket jag längtar efter er i skolan. Som tur är så har jag Siri och Mikan som jag kan söka tröst hos under dagen lopp, de kan väcka mig ur den hemska drömmen som jagar mig och torterar mig med hemska inbillningar.
Nu när jag tänker på det så inser jag att allt som jag hade trott en gång blivit krossat av en falsk dröm.  Det som jag befarade kom in men när jag var som svagast, i mina tankar. Det slog till och förvred allt som jag någonsin hållt fast vid, men ni kämpade med mig.

Ni är mina ädelstenar, ni kommer alltid finnas i mitt hjärta och det är inte bara något jag säger utan det är sant.

Devils 0708 <3
Tårarna som vi fällt tillsammans är kristaller på sjtärnhimlen som inte kommer slockna.
Allas kramar finns hos mig
Barry
511858-17

Kommentarer
Postat av: mikan

när jag läste det här fick jag den där kittlande känslan i magen precis innan man ska börja gråta!!
Devils 07/08 kmr alltid finnas i mitt hjärta, vad som än händer!
barry du e underbar

2008-05-18 @ 14:52:41
Postat av: Aleks

Nu gråter jag igen (H) Du får sluta skriva så fint ;)
Jag grät inte när jag läste dikten men det gjorde jag nu.
I love you Barry du är underbar.
"Devils 0708

2008-05-18 @ 20:41:44
Postat av: myy

du är underbar barry, ja älskar dig

2008-05-18 @ 21:32:40
Postat av: coach malin

barry jag och louice finns alltid här för dig.Vi finns här om du behöver vårat stöd, hjälp m.m! du är så rar precis som alla andra små djävular :) devils 0708 kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Puss på dig

2008-05-18 @ 21:45:31
Postat av: nicole

barry, jag älskar dig, jag älskar älskar älskar älskar dig. vet du hur stolt jag är över att ha dig som kompis? jag älskar dig , kan inte sluta säga det! du är dunderunderbar, som alla devilsar!
DU ÄR UUUUNDERBAR! :D puss från din kramkompis nicole

2008-05-18 @ 21:54:08
Postat av: Coach Louice

Du är så himlans fin vår lilla Barry! Jag och Malin älskar dig och tycker att du är en väldigt underbar och mycket mycket värd människa.

Puss!

2008-05-19 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0