Underbar dag?

HEJ!!

Idag visade sig vara min turdag! Det började med att det gick väldigt bra på matten. Jag räknade på så snabbt som möjligt och hade alla rätt som jag kollade i facit! :D
Efter det hade vi franska och då var det mest lite chill tyckte jag. Vi skulle bara översätta några franska vykort... Skit enkelt!
Efter det hade vi FYSIK, och då skulle vi göra några experiment med STATISK ELEKTRICITET. Och då skulle vi ta på en sak och då stod vi på en neutraliserad pall. Sen RESTE sig håret! Det var skitkul!!!

Sen åt vi lunch och jag och siri och hillevi och lina satt vid ett bord för att  de andra ville inte lyssna på vårt CHEERTJAT :P Maten var helt okej tycker jag...
Sen hade vi So (vi ska ha redovisnig imorrn) och då skulle en kille (Axel) få 6 kronor om han RAPADE på oss.
EEWWW!!!!!!!!!!
Mem som tur var så kom vi undan honom. Med lite hjälp av Martin. Hehe : P
Efter det så var det biologi och vi skulle få tillbaka våra prov som vi gjorde nån gång, och jag fick 40 poäng av 44!!

Och det var väldigt bra för mig tycker jag.
Efter det hade vi musik och det var ganska kul. Vi sjunger Gospel, och det är ganska kul tycker jag.

Men sen så slutade vi och jag skulle vänta på Siri för att hon hade utvecklings samtal. Och vi skulle ju till träningen efferåt. Men det tog en HALVTIMME och det var jobbigt för ingen var kvar i skolan, bara stackar lilla mig : (

Sen åkte vi till ringen opch köpte morsdag presenter till min mamma. SEN åkte vi till träningen. Och då fick vi vänta jätte länge för att det var låst, och i dag var det ju då vi skulle få reda på om vi kom med i DIAMONDS eller inte.
JAg och siri var jätte nervösa.

Men jag ville bara säga att jag klarade en nästan HELT PARFEKT RONDAT FLICKIS helt själv!!!!! *STOLT*
Och så kom både jag och Siri in i diamonds, och Julia, emelie och isabelle! YES!
MEn nu ska jag fortsätta le med ett stort leende på läpparna för att jag har uppfyllt en dröm.

Fortsätt lev gött!

Ni vet att ni älskar mig,
Barry
image31

Juste här kommer en bild på en gräs bil som vi såg igår:
image32          image33

JAg kände på den!
Kramis

Kommentarer
Postat av: nicole

grattis barry!! kommer sakna dig :( puss älskar dig

2008-05-21 @ 21:25:01
Postat av: Malin

Barry jag kommer att sakna dig så sjukt mycket !

2008-05-21 @ 22:48:21
URL: http://skratttglad.blogg.se
Postat av: Världens bästa Julia

Jag såg också gräsbilen men kommer inte ihåg vart :/

2008-05-24 @ 08:40:08
Postat av: emelie

JAG VET, JAG VET!!! bilden på gräsbilen är tagen vid högalid va?:P

2008-07-11 @ 23:53:53
URL: http://emeliekarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0