Play my music

Hej igen!
Det var ganska länge sen! JAg ber verkligen om ursäkt att jag inte uppdaterar så mkt men jag har faktiskt andra saker att syssla med:D. Eller ja, nu har jag inte det men men.För att mina knän är helt konstiga så jag ska ha TVÅ st (hör och Häpna) knäskydd. Jag fick ytterligare ett till nu när jag var där idag. Fast det enda skojiga var nog att jag fick träna på nått sorts gym, men även om det gjorde bajsont i knäna så tyckte jag att det var kul!

Så har jag kommit på att jag blir tyåp helt konstig när jag tänker alldeles för länge. Alltså när jag tänker på helt onödiga saker. Som typ vad jag ska göra efter skolan. Jag blir helt BARRYGALEN :P
Hihi :P En bild från i somras som min lillebror tog.

Puss och kram Skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0